Ga naar de inhoud

Dodenherdenking 4 mei

De maand mei begon natuurlijk met de Dodenherdenking. We kijken terug op een hele waardige bijeenkomst bij het monument. Het was goed om met zoveel dorpsgenoten, veteranen en vertegenwoordigers van de gemeente Hardenberg stil te staan bij onze vrijheid. Het gedicht van Joëlle was erg mooi.

Ook het magazine “Namen krijgen een gezicht” is een echte aanrader; hierin staan de persoonlijke verhalen van de mensen die op ons oorlogsmonument vermeld staan. Zo blijven de herinneringen levend. Scan de QR-code om te zien waar je dit magazine kunt ophalen: