We hebben ook goed nieuws over de Dedemsvaartseweg. Na veel overleg zijn de plannen nu voor 100% goedgekeurd! Deze maand start de aanbesteding en daarna kan de schop eindelijk de grond in. We zijn erg blij dat deze belangrijke weg nu echt wordt aangepakt en deze veiliger wordt gemaakt.
Ook in de Esdoornstraat houden we een oogje in het zeil. We horen dat er bij de drempel vaak nog te hard wordt gereden. Samen met de verkeerscommissie en de gemeente kijken we of de drempel verhoogd kan worden, zodat iedereen daar weer veilig en met een gerust hart kan wonen en wandelen.


